Zestawy do pieczęci elektronicznej Certum

Pieczęć elektroniczna Certum w chmurze (SimplySign)

pieczęć elektroniczna

Nowoczesne, w pełni mobilne rozwiązanie działające w oparciu o kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej.
Dokumenty opieczętowane pieczęcią w chmurze zachowują:
pełną moc prawną
wartość dowodową
• gwarancję integralności, zgodnie z rozporządzeniem eIDAS

Idealna propozycja dla firm ceniących automatyzację, mobilność i brak konieczności używania fizycznych urządzeń. Pierwsza w Polsce pieczęć elektroniczna działająca w 100% w chmurze. Działa bez:
fizycznej karty
czytnika USB
instalacji dodatkowego sprzętu
Dost
ępna na:
📱 urządzeniach mobilnych: Android, iOS
💻 komputerach PC
🖥 systemach Mac OS X
Wystarczy dostęp do Internetu – pieczęć działa wszędzie tam, gdzie pracujesz.

 

E- PIECZĘĆ SIMPLYSIGN na 1 rok – 1500 zł netto (1845 zł brutto)
E- PIECZĘĆ SIMPLYSIGN na 2 lata – 2000 zł netto (2460 zł brutto)

Pieczęć elektroniczna Certum Mini
(fizyczne urządzenie)

Małe, poręczne i wygodne urządzenie umożliwiające składanie kwalifikowanej pieczęci elektronicznej.
Każdy dokument opieczętowany Certum Mini:

  • posiada pełną moc prawną
  • zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa
  • zachowuje integralność i wartość dowodową

Pieczęć Mini umożliwia także wystawianie i odbieranie faktur elektronicznych w systemie KSeF (Krajowy System e-Faktur).

 

E- PIECZĘĆ CERTUM MINI na 1 rok – 1500 zł netto (1845 zł brutto)
E- PIECZĘĆ CERTUM MINI na 2 lata – 2000 zł netto (2460 zł brutto)

Jak uzyskać pieczęć elektroniczną?

1. Wybierz odpowiedni wariant pieczęci

Zdecyduj, w jaki sposób chcesz korzystać z pieczęci:

  • Forma fizyczna – urządzenie wielkości pendrive’a (karta kryptograficzna lub zestaw MINI).
  • Forma chmurowa – pieczęć w aplikacji SimplySign, działająca na telefonie, tablecie, laptopie i komputerze.

2. Wybierz okres ważności certyfikatu

Określ, na jak długo chcesz aktywować pieczęć:

  • 1 rok
  • 2 lata

Wybierz wariant najlepiej dopasowany do potrzeb Twojej firmy.

3. Skontaktuj się z nami, aby umówić spotkanie

Napisz lub zadzwoń, aby ustalić dogodny termin.
Na terenie Warszawy oferujemy również dojazd z pełną instalacją pieczęci na miejscu.

Pamiętaj – wybór wariantu pieczęci to dopiero pierwszy krok

Aby uzyskać kwalifikowaną pieczęć elektroniczną, konieczne jest:

  • zweryfikowanie tożsamości
  • podpisanie umowy o wydanie certyfikatu kwalifikowanego

Tylko po spełnieniu tych kroków pieczęć może zostać aktywowana i używana zgodnie z przepisami.


Czym jest aktywacja i weryfikacja tożsamości?

Aktywacja certyfikatu
To proces uruchomienia pieczęci elektronicznej oraz przypisania jej do Twojej firmy.

Weryfikacja tożsamości
Aby certyfikat kwalifikowany mógł zostać wydany, konieczne jest potwierdzenie Twojej tożsamości.

Podczas weryfikacji przygotuj:

  • dowód osobisty, paszport lub mDowód
  • wymagane dokumenty firmowe
  • uzupełnione pełnomocnictwo – otrzymasz je od nas mailem wraz z ofertą

Usługa weryfikacji i aktywacji jest odpłatna, a cały proces jest kompletny.
Po spotkaniu możesz już używać swojej pieczęci!

Kim jesteśmy?

TwójPodpis.pl to miejsce, gdzie całkowicie zdalnie uzyskasz podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany). Bez wychodzenia z domu. Minimum formalności. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco. Z racji spotkań on-line, obsługujemy CAŁĄ POLSKĘ!

Kontakt

© 2025 TwójPodpis.pl

Używamy twoich ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze przeglądanie oznacza zgodę na ich korzystanie.