SimplySign to najbardziej mobilny ze wszystkich kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Innymi słowy to certyfikat kwalifikowany, który możesz obsługiwać zarówno z poziomu aplikacji na swoim smartfonie, jak i z poziomu laptopa, czy komputera stacjonarnego. Jest to pierwsza i jak na razie jedyna tego typu usługa oferowana na polskim rynku. Podpisujesz dokumenty całkowicie cyfrowo - bez konieczności posiadania kart lub czytników.
SIMPLYSIGN na 1 rok -
299,00 zł netto (367,77 zł brutto) SIMPLYSIGN na 2 lata - 389,00 zł netto (478,47 zł brutto)
SIMPLYSIGN na 3 lata - 479,00 zł netto (589,17 zł brutto)
Co zyskujesz?
• prostota i maksymalna wygoda - SimplySign działa bez fizycznej karty i czytnika;
• świetnie sprawdza się na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach oraz laptopach (PC, Windows, Mac OS);
• umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie;
• gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie);
Urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dzięki niewielkim rozmiarom zestaw MINI będzie idealnie pasował do tych, którzy szukają wygodnych i kompaktowych rozwiązań mobilnych. Wkładasz do portu USB i gotowe! Czytnik MINI do e-podpisu ma jedynie 4 cm długości.
Zestaw MINI na 2 lata: 289,00 zł netto (355,47 zł brutto) Zestaw MINI na 3 lata: 399,00 zł netto (490,77 zł brutto)
Co składa się na zestaw?
• karta kryptograficzna MINI (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego);
• czytnik kart ACS ACR39T - A1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem)
• oprogramowanie do obsługi karty proCertum CardManager oraz do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign
• certyfikat kwalifikowany - jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE;
• kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc);
Zestaw do podpisu elektronicznego STANDARD jest doceniany głównie przez osoby, które wolą nieco większy sprzęt (karta wielkością przypomina kartę bankomatową). Do komputera podłączysz go za pomocą czytnika z kablem USB (jest w zestawie).
Zestaw STANDARD na 2 lata:
279,00 zł netto (343,17 zł brutto) Zestaw STANDARD na 3 lata:
378,00 zł netto (476,01 zł brutto)
Co składa się na zestaw?
• karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej - StarCos® 3.2);
• czytnik kart ACR39U-I1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem)
• oprogramowanie do obsługi karty proCertum CardManager oraz do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign
• certyfikat kwalifikowany - jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE;
• kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
TwójPodpis.pl to mobilny punkt, dzięki któremu uzyskasz podpis elektroniczny w Warszawie bez wychodzenia z domu. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco. Działamy na terenie Warszawy.
Używamy twoich ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze przeglądanie oznacza zgodę na ich korzystanie.