Zestawy do podpisu elektronicznego

Telefon komórkowy z aplikacją SimplySign służącą do składania podpisów elektronicznych w chmurze

Zestaw SIMPLY SIGN - jedyny taki na rynku


SimplySign to najbardziej mobilny ze wszystkich kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Innymi słowy to certyfikat kwalifikowany, który możesz obsługiwać zarówno z poziomu aplikacji na swoim smartfonie, jak i z poziomu laptopa, czy komputera stacjonarnego. Jest to pierwsza i jak na razie jedyna tego typu usługa oferowana na polskim rynku. Podpisujesz dokumenty całkowicie cyfrowo - bez konieczności posiadania kart lub czytników.

SIMPLYSIGN na 1 rok - 299,00 zł netto (367,77 zł brutto)
SIMPLYSIGN na 2 lata - 389,00 zł netto (478,47 zł brutto)
SIMPLYSIGN na 3 lata - 479,00 zł netto (589,17 zł brutto)

Co zyskujesz?

•   prostota i maksymalna wygoda - SimplySign działa bez fizycznej karty i czytnika;

•   świetnie sprawdza się na urządzeniach mobilnych (Android i iOS) jak i na klasycznych komputerach oraz laptopach (PC, Windows, Mac OS);

•   umożliwia podpisywanie e-Dokumentów on-line 24/7 w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie;

•   gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo czynności wykonywanych online (zgodność z eIDAS, 2 składnikowe uwierzytelnienie);

Więcej Schowaj
Zestaw MINI do podpisu elektronicznego wraz z oprogramowaniem, czytnikiem, kartą oraz instrukcją

Zestaw MINI


Urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dzięki niewielkim rozmiarom zestaw MINI będzie idealnie pasował do tych, którzy szukają wygodnych i kompaktowych rozwiązań mobilnych. Wkładasz do portu USB i gotowe! Czytnik MINI do e-podpisu ma jedynie 4 cm długości.

Zestaw MINI na 1 rok: 249,00 zł netto (306,27 zł brutto)
Zestaw MINI na 2 lata: 289,00 zł netto (355,47 zł brutto)

Co składa się na zestaw?

•   karta kryptograficzna MINI (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego);

•   czytnik kart ACS ACR39T - A1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem)

•   oprogramowanie do obsługi karty proCertum CardManager oraz do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign

•   certyfikat kwalifikowany - jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE;

•   kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc);

Więcej Schowaj
zestaw standard do podpisu elektronicznego

Zestaw STANDARD


Zestaw do podpisu elektronicznego STANDARD jest doceniany głównie przez osoby, które wolą nieco większy sprzęt (karta wielkością przypomina kartę bankomatową). Do komputera podłączysz go za pomocą czytnika z kablem USB (jest w zestawie).

Zestaw STANDARD na 1 rok: 239,00 zł netto (293,97 zł brutto)
Zestaw STANDARD na 2 lata: 279,00 zł netto (343,17 zł brutto)

Co składa się na zestaw?

•   karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej - StarCos® 3.2);

•  czytnik kart ACR39U-I1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem)

•   oprogramowanie do obsługi karty proCertum CardManager oraz do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign

•   certyfikat kwalifikowany - jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE;

•   kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

 

Więcej Schowaj

Kim jesteśmy?

TwójPodpis.pl to mobilny punkt, dzięki któremu uzyskasz podpis elektroniczny w Warszawie bez wychodzenia z domu. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Jesteśmy certyfikowanym Partnerem Certum by Asseco. Działamy na terenie Warszawy.

Kontakt

  • Właścicielem marki TwójPodpis.pl jest Brandigence Kamil Newczyński
  • kontakt@twojpodpis.pl
  • 507 448 442
© 2019 TwójPodpis.pl

Używamy twoich ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze przeglądanie oznacza zgodę na ich korzystanie.