SimplySign - podpis elektroniczny w

SimplySign to kwalifikowany podpis elektroniczny w chmurze. Oznacza to, że podpisujesz dokumenty na dowolnym urządzeniu – na smartfonie, na laptopie, tablecie lub PC. Wystarczy jedna aplikacja i połączenie z internetem. To jedyna tak ultramobilna usługa w Polsce.

1 ROK

299 zł netto

(367,77 zł brutto)

2 LATA

389 zł netto

(478,47 zł brutto)

3 LATA

479 zł netto

(589,17 zł brutto)

Podpisuj dokumenty z każdego urządzenia

Raz w telefonie, raz w laptopie, innym razem na tablecie? Żaden problem!

Przystępny i elastyczny w obsłudze

Wystarczą 3 łatwe kroki, by podpisać dokument. Prościej i szybciej już się nie da.

Oszczędzaj czas i pieniądze

Nie drukujesz dokumentów, nie stawiasz pieczątek, nie wysyłasz pocztą lub kurierem.

Pełna zgodność i bezpieczeństwo

Gwarantuje sprawną komunikację z całą administracją publiczną.

Elastyczny i ultramobilny

Dzięki SimplySign użyjesz kwalifikowanego podpisu elektronicznego na każdym urządzeniu, z dowolnego miejsca na Ziemi, 24h, 365 dni w roku. Zero kabli, zero czytników, zero problemów.

Jak uzyskać podpis elektroniczny?

Sprawdź 3 proste kroki do e-podpisu

Kobieta której podpis elektroniczny widnieje na ekranie komputera

1. Wybierz zestaw do e-podpisu

Zdecyduj, w jaki sposób będziesz składać podpisy elektroniczne. Z aplikacją SimplySing, zestawem MINI, a może STANDARD? Nie wiesz jaki? Zadzwoń - chętnie doradzimy bez sprzedażowej presji.

2. Dobierz pakiet aktywacyjny

Sam zestaw to za mało. Potrzebujesz jeszcze wybrać pakiet aktywacyjny. STANDARD, EKSPRESS, a może TURBO? Decyzja należy do Ciebie.

3. Umów się na spotkanie

Potrzebujemy tylko jednego, krótkiego spotkania by zweryfikować Twoją tożsamość i dostarczyć Ci wybrany zestaw. Niestety, nie możemy tego zrobić zdalnie. Zadzwoń i zarezerwuj termin już teraz.

Jak zamówić podpis elektroniczny w chmurze?

Słuchawka telefoniczna - kontakt z TwójPodpis.pl - podpisy elektroniczne

Zadzwoń: 507 448 442

To najszybsza i najłatwiejsza forma. Odbieramy telefony od 8:30 do 18 w dni powszednie.

Kontakt e-mail z TwójPodpis.pl - podpis elektroniczny w Warszawie

Napisz: kontakt@twojpodpis.pl

To najlepszy sposób poza godzinami naszej pracy.

ikonka zegara wskazująca godziny otwarcia mobilnego punktu TwójPodpis

Godziny naszej pracy

Pon-Pt: 08:30-18:00
Potrzebujesz umówić się na spotkanie w innych godzinach? Dzwoń śmiało.

Nie musisz słuchać nas

Posłuchaj naszych Klientów

Najczęstsze pytania

Oto pełna specyfikacja i odpowiedzi na najczęstsze pytania. Stuknij w belkę, aby rozwinąć treść.

SimplySign działa z powodzeniem na najpopularniejszych platformach: Windows (XP, 2003, Vista, 7, 8, 10), macOS oraz Linux, a także na wszystkich urządzeniach mobilnych z systemem Android (od wersji 4.0 wzwyż) oraz iOS (od wersji 9.0 wzwyż).

 

Obsługiwane formatyXAdES, CAdES, PAdES
Obsługiwane typy podpisówZewnętrzny, wewnętrzny, kontrasygnata, równoległe
SimplySign obsługuje dwie wersje językowe: polską oraz angielską.
1. Komunikacja ze wszystkimi jednostkami administracji publicznej:

Program Płatnik (podpisywanie deklaracji ZUS);
e-Deklaracje (wtyczka w Adobe);
ZUS PUE (Platforma Usług Elektronicznych);
JPK (Jednolity Plik Kontrolny);
GIIF (Główny Inspektor Informacji Finansowych);
e-KRS (S24 oraz RDF);
OSK (Ośrodki Szkoleń Kierowców);
e-zdrowie (dokumentacja medyczna w formie elektronicznej);
e-zwolnienia (zwolnienia w formie elektronicznej);
PSE (Polskie Sieci Energetyczne);
CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej);
ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej; Logowanie i rejestracji);
JEDZ (Platforma e-zamówień; e-Podpis na ofertach realizowany w aplikacji proCertum SmartSign);
[email protected] (Portal informacyjno-usługowy);
e-KRK (Krajowy Rejestr Karny);
ePEFRON2 (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych);
UDO (platforma Urzędu Dozoru Technicznego)
Wsparcie dla aplikacji proCertum SmartSign (Oprogramowanie do składania i weryfikacji e-podpisu):
a) przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
b) do podpisywania faktur elektronicznych.
Urząd Celny – składanie deklaracji i dokumentów do Urzędu Celnego za pomocą aplikacji e-Zefir, np. deklaracji dla podatku akcyzowego wymaga posiadania podpisu elektronicznego.
GIODO – elektroniczna komunikacja z GIODO poprzez podpisywanie formularzy zgłoszenia zbioru danych osobowych generowanych w ramach platformy e-GIODO.
PARP - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – w ramach ubiegania się o dotacje unijne PARP umożliwia złożenie odpowiednich wniosków drogą elektroniczną jedynie w przypadku opatrzenia ich podpisem elektronicznym
Sądy powszechne - składanie pism procesowych w ramach procedury elektronicznego postępowania upominawczego (tzw. e-sąd).

 

2. Relacje biznesowe (B2B):

Zdalne zawieranie umów cywilno-prawnych. Podpis elektroniczny jest równoważny odręcznej sygnaturze dlatego umożliwia podpisywanie wszelkiego rodzaju umów między przedsiębiorstwami.

Udział w zabezpieczonych aukcjach i przetargach elektronicznych organizowanych za pośrednictwem odpowiednich platform internetowych. W przypadku zamówień publicznych istnieje obowiązek złożenia zgłoszenia opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Podpis elektroniczny w HRzgodnie z ustawą z dnia 10 stycznia 2018 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją, od 1 stycznia 2019 roku pracodawca może przechowywać akta pracownicze w formie elektronicznej. Zdecydowana większość dokumentów związanych z zatrudnieniem (np. kontrakt menadżerski, umowa zlecenie, umowa o dzieło, umowa o pracę) oraz obsługą spraw pracowniczych (np. regulamin wynagradzania, regulamin premiowania, wniosek urlopowy, rozliczenie delegacji) może być podpisywana z wykorzystaniem podpisu elektronicznego. Posiadając kwalifikowany podpis elektroniczny pracodawca jak i pracownik mogą podpisać niemal każdy dokument w relacji miedzy sobą. Kwalifikowany podpis elektroniczny jest wymagany, o ile dla danego dokumentu jest prawnie wymagane zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności. Dzięki takiemu rozwiązaniu HR jak i pracownik oszczędzają czas, podpisując umowy zdalnie w zaledwie kilka minut od ich wysyłki lub otrzymania.

3. Relacje Twojej firmy z Klientami:

E-faktury – wygodne przesyłanie faktur elektronicznych drogą online. Obowiązujące prawo wymaga odpowiedniego zapewnienia wiarygodności e-faktur, które można zapewnić poprzez potwierdzenie dokumentu podpisem elektronicznym.

Wiarygodna korespondencja elektroniczna z klientami dzięki podpisywaniu dokumentów i wysyłce via e-mail, komunikatory, P2P, etc.

4. E-zdrowie – praca lekarzy i służby zdrowia

Autoryzacja dokumentacji medycznej prowadzonej przez placówkę służby zdrowia – zgodnie z wymogami ustawy od 1 sierpnia 2014 r. dokumentacja musi być prowadzona w formie elektronicznej, a jedną z metod jej weryfikacji jest użycie podpisu elektronicznego.

Uzyskanie danych zgromadzonych w Systemie Informacji Medycznej z zastosowaniem podpisu elektronicznego.

Przesyłanie wniosków dotyczących praktyki lekarskiej drogą elektroniczną dzięki użyciu podpisu elektronicznego.

Sam zestaw nie posiada certyfikatu i jest nieaktywny. Nie możesz zatem jeszcze podpisywać dokumentów. Zestaw to jedynie narzędzie, które jest miejscem do przechowywania certyfikatu kwalifikowanego, czyli Twojego spersonalizowanego e-podpisu. Rozwiń pytanie wyżej i przeczytaj, jak wygląda proces uzyskiwania podpisu elektronicznego.

W przypadku certyfikatu osobistego potrzebujesz ważny dowód osobisty lub paszport. W przypadku obcokrajowca dowód tożsamości musi być ważny tak długo, na jak długo wydawany jest podpis elektroniczny. Jeśli ważność dokumentu tożsamości wygasa wcześniej, niż ważność certyfikatu, wówczas podpis dla obcokrajowca nie może zostać wydany.

W przypadku certyfikatu firmowego ważny dowód osobisty lub paszport, wyciąg z KRS lub CEiDG, pełnomocnictwo - jeżeli go potrzebujesz, zdarza się, że również dokument nadania NIP-u i REGONU firmy. W przypadku osób piastujących stanowiska publiczne - dokument powołania lub mianowania na dane stanowisko.

Oprócz różnic z pytania wyżej certyfikat. firmowy stosują w większości organy władzy publicznej np. premier, prezydent, burmistrz, wojewoda itp. Jeżeli chcemy brać udział w przetargach, warto też zwrócić uwagę na ich specyfikację. Być może wtedy również będzie wymagany certyfiakt z danymi firmy.

Niestety, nie ma zdalnej możliwości weryfikacji tożsamości. Podpisać umowę może jedynie osoba, na którą będzie wydawany certyfikat. To jej tożsamość jest weryfikowana na spotkaniu zgodnie z odpowiednio potwierdzającym to dokumentem. 

Kim jesteśmy?

TwójPodpis.pl to mobilny punkt, dzięki któremu uzyskasz podpis elektroniczny bez wychodzenia z domu. Szybko, z profesjonalną i fachową obsługą. Działamy na terenie Warszawy.

Kontakt

  • Właścicielem marki TwójPodpis.pl jest Brandigence Kamil Newczyński NIP: 5242541506 REGON: 380639957
  • kontakt@twojpodpis.pl
  • 507 448 442
© 2019 TwójPodpis.pl

Używamy twoich ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze przeglądanie oznacza zgodę na ich korzystanie.